Veelgestelde vragen
Bestellen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Een bestelling plaatsen is een fluitje van een cent en gebeurt in een paar eenvoudige stappen.
- Je winkelwagen vullen
Leg het artikel dat je wilt kopen in je winkelwagen door simpelweg op de groene knop ‘Plaats in je winkelwagen’ te klikken. Heb je meer interessante artikelen gezien? Klik dan op de grijze knop ‘Verder winkelen’ om je winkelwagen te vullen met nog meer scherp geprijsde artikelen.
- Bestelling afronden
Rond je bestelling af door je adresgegevens in te vullen. Heb je al een klantenaccount? Dan gaat bestellen een stuk sneller. Wanneer je inlogt op je Eurodagdeal-account staan je adresgegevens al voor je ingevuld. Ook zonder account kun je bestellen, dan hoef je alleen je gegevens nog in te vullen. Controleer goed of je het juiste bezorgadres opgeeft. We kunnen geen verantwoordelijkheid nemen voor een vermiste bestelling indien je een verkeerd bezorgadres hebt opgegeven.
- Bestelling plaatsen en betalen
Tijd voor de laatste stap; kies je betaalwijze, controleer je gekozen artikelen goed en klik op de blauwe knop ‘plaats bestelling’ om de betaling te voldoen en de bestelling te voltooien.
Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Wij werken uitsluitend via internet. Heb je moeite met het plaatsen van je bestelling? Dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier onderaan de website.
Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
Wij zijn een Nederlandse website en leveren uitsluitend in Nederland en België.
Zijn de prijzen inclusief BTW?
Ja, alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
Bestelling annuleren
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wil je je bestelling toch annuleren? Geen probleem! Indien je bestelling nog niet is verwerkt kun je de bestelling nog annuleren. Hiervoor dien je contact op te nemen met onze klantenservice via het contactformulier onderaan de website.
Bestelgeschiedenis
Waar kan ik mijn bestelgeschiedenis inzien?
Wanneer je een Eurodagdeal-account hebt aangemaakt kun je je gehele bestelgeschiedenis inzien door in te loggen. Plaats je een bestelling zonder een account aan te maken, dan ontvang je een orderbevestiging per e-mail en kun je je order niet via de website terugvinden.
Bezorgen
Gaat mijn bestelling via pakket of buspost?
Dit hangt af van je bestelling. Een bestelling die niet door de brievenbus past wordt bezorgd als pakketpost. De levering wordt dan gedaan via de pakketdienst van PostNL, DPD of DHL.
Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?
Nee, bestellingen worden verstuurd wanneer ze beschikbaar zijn. Geen zorgen, je wordt altijd van tevoren op de hoogte gebracht per e-mail over de verzenddatum en het levermoment.
Wordt een bestelling in één keer bezorgd?
Om onze prijzen zo aantrekkelijk mogelijk te houden, proberen we je bestelling zo compleet mogelijk te bezorgen tegen zo laag mogelijke verzendkosten. Het kan voorkomen dat je meerdere artikelen hebt besteld die door meerdere externe leveranciers worden geleverd en word bezorgd. In dit geval is het mogelijk dat er meerdere bezorgmomenten plaatsvinden.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben om de bestelling in ontvangst te nemen?
Het kan zijn dat je niet thuis bent wanneer je bestelling wordt afgeleverd. Geen probleem, de koeriersdienst zal het pakket afleveren bij de buren of bij een servicepunt in de buurt. Je ontvangt altijd een bericht in de brievenbus met daarop de plek waar je jouw pakket kunt ophalen.
Bestelling niet ontvangen
Wat vervelend dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Wil je goed controleren of de uiterlijke verzenddatum nog niet is verstreken? De uiterlijke verzenddatum wordt altijd genoemd bij de deal zelf. Na de uiterlijke verzenddatum kan het nog een aantal werkdagen duren voordat je de bestelling daadwerkelijk thuis hebt ontvangen. Hierna nog niets ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier onderaan de website.
Bezorgadres
Kan ik het bezorgadres van mijn bestelling wijzigen?
Nee, in verband met privacy redenen is het niet mogelijk om het bezorgadres van een geplaatste bestelling te wijzigen.
Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een postadres?
Dat is afhankelijk van je bestelling. Brievenbuspost kan zonder problemen worden bezorgd op een postadres. Voor pakketpost dient getekend te worden en dan is een postadres niet mogelijk.
Levertijd
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Eurodagdeal heeft zelf geen voorraad, wij leveren direct vanuit onze leveranciers.Hierdoor kunnen wij onze artikelen voor een nog scherpere prijs aanbieden.
Ieder artikel heeft een eigen uiterlijke verzenddatum. Je vindt deze in de voorwaarden die bij ieder artikel vermeld staan. De leverancier kan de bestelling tot en met de gecommuniceerde datum verzenden. Gewoonlijk wordt je bestelling echter binnen 2 werkdagen verzonden en heb je deze binnen uiterlijk 10 werkdagen in huis. Heb je meerdere artikelen besteld? Dan wordt de uiterlijke verzenddatum van het artikel met de laatste verzenddatum aangehouden.
Betalen
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Wanneer je een bestelling plaatst heb je keuze uit de volgende betaalmogelijkheden.
iDeal: direct, gemakkelijk en vertrouwd betalen op basis van de beveiligingsmethodes van je eigen bank.
Creditcard: gemakkelijk en veilig betalen met een creditcard. Wij accepteren MasterCard en Visa.
AfterPay: betaal pas na ontvangst van je bestelling.
MisterCash: voor deze Belgische variant van het Nederlandse iDeal kun je alleen kiezen wanneer de transactie wordt verricht vanaf een Belgisch bankaccount.
Kan ik achteraf betalen?
Op dit moment is het helaas nog niet mogelijk om achteraf te betalen. Wij zijn op dit moment bezig om ook Betaling via Afterpay mogelijk te maken. Dit moet medio 2019 gerealiseerd zijn.
Zijn de prijzen inclusief BTW?
Ja, alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
Factuur
Waar kan ik mijn factuur vinden?
De factuur wordt na betaling in de orderbevestiging gemaild naar het door jou opgegeven e-mailadres. Als je een Eurodagdeal-account hebt aangemaakt, kun je de factuur hier ook terugvinden. Niets ontvangen? Controleer dan of je orderbevestiging in je ongewenste e-mail terecht is gekomen.
Kan ik een factuur aanpassen?
De factuur wordt opgemaakt op basis van de bestelling die je bij ons gedaan hebt. Een aanpassing hierop is niet mogelijk.
Orderbevestiging
Welke gegevens staan er in mijn orderbevestiging?
Op je orderbevestiging staan je ordernummer, het bestelde artikel, het artikelnummer en het aantal. Daarnaast vind je hier ook het door jou ingevulde bezorgadres. In de bijlage zit de factuur van je bestelling.
Wanneer je een voucher hebt besteld ontvang je na de e-mail met de orderbevestiging nog een aparte e-mail waar de voucher(s) zijn toegevoegd in de bijlage. Heb je deze 4 uur na aankoop nog niet ontvangen en zit de e-mail ook niet in je ongewenste e-mail? Neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier onderaan de website.
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen
Controleer eerst altijd of de orderbevestiging niet in de spam of ongewenste e-mail terecht is gekomen. Heb je 24 uur na je bestelling nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier onderaan de website.
Retourneren
Hoe stuur ik producten retour
Je product ontvangen, maar is deze toch niet naar wens? Geen probleem, alle producten kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden. Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier onderaan de website.
De klantenservice zal je product retour melden bij de leverancier, hierna ontvang je instructies over je retourzending. Letop!: stuur nooit zomaar producten retour zonder dat deze bij ons als retour zijn aangemeld.
Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
Je bestelling retourneren is enkel mogelijk na contact met de klantenservice.
Na het ontvangen van de retour-instructies kun je het product retoursturen naar het opgegeven adres. Binnen uiterlijk 14 dagen na ontvangst betalen wij je terug
Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zal voor de terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.
Uitsluiting herroepingsrecht
Producten vervaardigd conform instructies van de consument (maatwerk);
Producten die kunnen bederven binnen de bedenktermijn;
Makkelijk kopieerbare producten die niet retourneerbaar zijn wanneer de verzegeling is verbroken, zoals games, dvd’s en cd’s;
Gegevensdragers evenals electronische apparatuur die de mogelijkheid heeft gegevens te dragen.
Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken.
Verkeerde artikel ontvangen
Ik heb niet het juiste artikel ontvangen
Mocht het onverhoopt voorkomen dat je een verkeerd artikel ontvangt, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier onderaan de website. Het artikel kan kosteloos geretourneerd worden. Klantenservice helpt je graag bij het in gang zetten van het retourproces.
Verwerking annulering
Hoe snel word ik terugbetaald na annuleren?
Je bestelling annuleren is enkel mogelijk wanneer deze nog niet verwerkt is.
Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zal voor de terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.
